Klantenservice

Neem contact op via e-mail; hallo@luxreaders.nl

 

Openingstijden: 

Maandag - Vrijdag: 10:00 - 16:00

Weekend: Gesloten

 

Veel Gestelde Vragen

Wat kost bezorgen?

Als u 2 glazen kiest, ontvangt u een gratis levering. Als je koopt 1 brillen, dan kost de bezorging € 9.

Hoe lang is de levertijd?

Als u vóór 14.00 uur op werkdagen bestelt, wordt uw bestelling op dezelfde dag ingepast en verzonden. Als u na 14:00 besteld, wordt uw bestelling de volgende werkdag ingepast en verzonden.

Is mijn bestelling verzonden?

Zodra uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, ontvangt u een e-mailbevestiging. De e-mail bevat een trackingnummer. Dit volgnummer is pas actief als de koerier de eerste actie doet. Dit kan 's avonds of de volgende ochtend vroeg zijn.

Ik heb nieuwe retourformulieren nodig

Neem contact op met onze klantenservice op hello@luxreaders.nl. Voeg voor een efficiënte service het bestelnummer toe.

Wanneer is mijn sterke weer op voorraad?

Ons volgende pakket leesbrillen wordt in maart bezogt. Als u informatie wilt ontvangen wanneer deze op voorraad is, neem dan contact met ons op via hello@luxreaders.nl met een link naar het specifieke product en een opmerking met betrekking tot de sterkte van de bril.

Wanneer word ik terugbetaald?

Het kan ongeveer 10 werkdagen duren voordat we uw retour in ons magazijn in Denemarken hebben ontvangen. Zodra we uw artikel(en) hebben ontvangen, wordt uw teruggave binnen 3 werkdagen verwerkt via de originele betaalmethode. U wordt per e-mail op de hoogte gesteld op het adres dat in uw account staat vermeld wanneer deze transactie heeft plaatsgevonden.

Mijn trackingnummer werkt niet

Het trackingnummer is niet actief voordat de koerier de eerste actie volgt. Dit is meestal 's avonds of de volgende ochtend vroeg. We stuurden pakjes als bijgehouden brieven naar sommige gebieden. Als uw pakket een gevolgde brief is, zal het trackingnummer geen beweging tonen.

 

Levering en retouren

Wat kost bezorgen?

Als u 2 glazen kiest, ontvangt u een gratis levering. Als je koopt 1 brillen, dan kost de bezorging € 9.

Aflevertijd

Als u op werkdagen om 14:00 uur bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden en verzonden. Als u later dan veertien of tijdens het weekend bestelt, wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden en verzonden. De verzendtijd varieert van land tot land, maar is normaal gesproken 3-5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling.

30 dagen gratis retourneren

Het is vrij om uw goederen aan ons te retourneren en u heeft een 30 dagen lang retourbeleid. Gebruik gewoon de bijgevoegde retourbon en pak de goederen veilig in in dezelfde originele verpakking als waarin ze zijn ontvangen.

Hier is hoe je het doet:

Doe de goed verpakte items terug in de verpakking en sluit deze goed. De goederen moeten worden geretourneerd in dezelfde originele verpakking als waarin ze zijn geleverd. Vervolgens vinkt u het bijgevoegde retouretiket op de verpakking aan en geeft u het pakket in bij de expediteur die wordt gebruikt in verband met de levering van het pakket af bij de (via Royal Mail bij uw lokale Royal Mail-postkantoor).
Houd er rekening mee dat de retourzending alleen gratis is als u het bijgevoegde retourlabel van Luxreaders gebruikt. Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer we uw retour in ons magazijn registreren. Het kan tot 14 dagen duren. Vervolgens betalen we de aankoopprijs in de vorm van de gebruikte betalingsmethode.

Restitutie bij retourneren

Wanneer u retourneren, betalen we alle betalingen terug die u heeft ontvangen, inclusief eventuele verzendkosten. Dit is echter niet van toepassing in de volgende gevallen: Als u verschillende artikelen in een bestelling hebt gekocht en slechts een deel van uw aankoop retourneert, vergoeden wij de bezorgkosten niet.
Als u een afleveringsformulier heeft gekozen dat duurder is dan de goedkoopste vorm van levering die wij aanbieden, krijgt u de extra kosten niet vergoed. We zullen het bedrag zonder onnodige vertraging en in elk geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw annuleringsbericht terugbetalen.

Levert u naar mijn land?

Luxreaders.nl levert alleen naar Nederland.
Als u levering naar Denemarken wilt, bezoekt u Luxreaders.dk.
Als u levering naar Verenigd Koninkrijk wilt, bezoekt u Luxreaders.co.uk
Als u levering naar Duitsland wilt, bezoekt u Luxreaders.de
Als u levering naar Noorwegen wilt, bezoekt u Luxreaders.no
Als u levering naar Finland wilt, bezoekt u Luxreaders.fi
Als u levering naar Zweden wilt, bezoekt u Luxreaders.se.
Als u levering naar België, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Polen of Spanje wilt, bezoekt u Luxreaders.com

Mijn bestelling

Is mijn bestelling verzonden?

Zodra uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, ontvangt u een e-mailbevestiging. De e-mail bevat een trackingnummer. Dit volgnummer is pas actief als de koerier de eerste actie volgt. Dit kan eerst tijdens de avond of de volgende ochtend vroeg zijn.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, ontvangt u een e-mailbevestiging. De e-mail bevat een trackingnummer. Dit trackingnumber zal pas actief worden wanneer de koerier de eerste actie doet. Dit kan eerst tijdens de avond of de volgende ochtend vroeg zijn. We stuurden pakketten naar sommige gebieden met behulp van tracking. Als je pakket een tracking brief is, zal het trackingnummer niet actief zijn.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee. Voor een snelle levering beginnen we met het verwerken van uw bestelling zodra deze is ontvangen. Als u het artikel (en) niet langer wenst te ontvangen, raden wij u aan onze gratis retourneren te gebruiken zodra het pakket is ontvangen. Lees hier meer over onze gratis retourneringen..

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

Nee. Vanwege onze inspanningen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel en nauwkeurig mogelijk ontvangt, kunnen we uw bestelling niet annuleren of wijzigen nadat deze is geplaatst.

Betaling

Credit/debitcard

We accepteren deze credit en debit cards: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro credit en debit card.

Wanneer worden mijn kosten in rekening gebracht?

Wanneer je bestelling is geplaatst, is je kaart geautoriseerd en ontvangt je een e-mail ter bevestiging dat je bestelling succesvol is geplaatst. De betaling zal worden uitgevoerd wanneer we je bestelling hebben ingepakt en deze vanuit ons magazijn hebben verzonden.
Als je kaart niet is geautoriseerd, wordt de betaling niet uitgevoerd en ontvangt je onmiddellijk een melding op het scherm dat de betaling niet is gelukt. Houd er rekening mee dat, zelfs als een betaling niet is toegestaan, sommige kaartuitgevers nog steeds het geld kunnen reserveren, wat betekent dat je gedurende korte tijd geen toegang tot dat bedrag kunt krijgen.